Alla inlägg den 20 april 2009

Av Christer Rönnholm - 20 april 2009 13:48

Kommer Ni ihåg från den 28:e mars. Det gör tränaren!!! Grabbarna i fotbollslaget BK30 p-01 uttryckte att de vill kompa ihop fotbollen med rock´n  rollen. Detta redan den 28:e mars i gympahallen i Emausskolan.

Fick veta i helgen nere på Ringvallen och i Plåthallen vid Rocklunda under söndagen att grabbarna var bekymrade........

De hade funderat en del och var oroliga över att tränarna hela tiden tyckte att Sven-Ingvars var musik och rock´n roll. Efter lite snack upp vid Rocklunda kunde vi komma mer överens om att det var mer okej med Magnus Uggla och "Va fan e mitt lag". Vi kom överens om att det bara är Uggla som får svära. Sjunga och rocka får vi göra allihop. Det kanske kan vara värt att fundera över om Magnus Uggla kunde titta ner till någon match eller träning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glädjen under lördagen och söndagen var helt klart som rock´n roll.

Passningarna och spelet var som Magnus Ugglas låtar och musik.

Tycker nog att Uggla hittat sitt lag.... BK30 p-01

"Den som passar når fram"

Få se om vi kan få Uggla till detta också! Går det med Handboll - så går det med fotboll.

Chr R

Ovido - Quiz & Flashcards