Alla inlägg den 27 augusti 2019

Av Christer Rönnholm - 27 augusti 2019 14:42

Äntligen håller jag på med min första bok......


Den kommer att heta. Våra kära kolhydrater.


Sedan två år tillbaka tränas det och tänks på kosten 24/7. Boken skrivs för fullt och få se vilket förslag som kan tycka detta är intressesant!!!!

"Våra käran kolhydrater eller CARBS!

De är vita eller beige eller kostfibrer eller gröna.

Man kan bli fet eller få högt blodtryck och diabetes

Kan man fiffla med kolhydraterna. Det tycker jag själv. Byt ut dem från pasta, ris och potatis mot Bulgur, squash, rödbetor, citroner, morötter, nyponpulver och äppelcidervinäger. Löstningen finns bakom dörren. I de kommande inläggen delar jag med mig av mina upptäckter kring kosten och träningens upptäckter. Upptäckter du som läser detta att det finns något att skriva...Säg det direkt och kommentera. Min grupp av personer har redan startat vår kommande träning och ny matlista. Ha det gott och på återhörandes.

Ha en god och kostrik höst


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards